Plesna šola

Na nas se je obrnila plesna šola, ki je imela veliko odprtih terjatev z nizkimi zneski posamičnega računa. Stopili smo v stik z dolžniki in izkazalo se je, da so mnogi račun preprosto založili in nanj pozabili. Seveda so bili tudi primeri, ko se nekateri dolžniki niso strinjali z izdanim računom in ga zato niso…

Gradbeni podizvajalec

Imeli smo primer gradbenega podizvajalca, kateremu kupec/dolžnik ni želel poravnati zapadlega računa z izgovorom, da sam še ni prejel plačila od drugega podjetja. Glede na problematiko primera smo se najprej obrnili na naše odvetnike, da smo preverili, ali so pogodbe tistega posla skladne z zakonodajo. Z ustrezno komunikacijo z vsemi vpletenimi smo kmalu našli rešitev,…

Vrtci, šole in zavodi

Med našimi strankami so tudi javne ustanove, kot so vrtci, šole, zavodi, … Imeli smo primer, ko je kar nekaj naših strank imelo istega dolžnika. Ta je imel neplačane zapadle obveznosti do kar treh naših strank: do osnovne šole, glasbene šole in podjetja, kjer je najemal poslovne prostore. Kako smo to ugotovili? Včasih je potrebno…

Mizarsko podjetje

Naša stranka – mizarsko podjetje – se je znašla v situaciji, ko ji njen kupec ni poravnal računa, čeprav je bilo mizarsko delo opravljeno. Med reševanjem izterjave smo podrobno preučili primer in prisluhnili obema stranema. Izkazalo se je, da je med izvedbo posla prišlo do reklamacije, ki pa je obe strani nista povsem uspešno razrešili.…

Prevozniško podjetje

Prevozniško podjetje se je obrnilo na nas, da mu pomagamo pri izterjavi dolžnika iz Avstrije. Dolžnik je bil večje podjetje; skupni zapadli znesek vseh terjatev pa je bil v višini 200 tisoč evrov. Ko smo s tem dolžnikom stopili v kontakt, se je odzval njegov odvetnik s trditvijo, da je naša stranka pravzaprav dolžna njim.…

Arhitekturni biro

Manjše arhitekturno podjetje je imelo eno veliko težavo. Njegova stranka je zavlačevala s plačilom projekta, čeprav je bilo delo opravljeno korektno, profesionalno in cenovno ugodno. Stopili smo v stik s tem dolžnikom, ta pa je na začetku odreagiral užaljeno. A s primernim profesionalnim pristopom reševanja situacije z vključitvijo nas kot ‘tretje osebe’, smo poiskali rešitev…

Fizične stranke

Med našo stranko in njenim dolžnikom že nekaj časa ni bilo nobene komunikacije. Ker je stranka po dveh letih le želela, da bi prejela zapadlo plačilo, se je končno obrnila na nas za pomoč. Dolžnik se je najprej odzval užaljeno. Najprej je komunikacija tekla samo preko nas in bili smo komunikacijski posrednik med obema, ki…